2012-02-27

Du MÅSTE ta vaccin, men jag undviker det..

Då...:
"Jag ska vaccinera mig eftersom jag inte vet om om jag ska hamna på sjukhuset och dö. Eller om jag ska bli jättesjuk i fem dagar, det kan vara positivt att slippa det också.
Annars kan jag bli en smittkälla som smittar sköra individer. Jag vill skydda min omgivning och mina barnbarn.
Om jag undviker att hamna på intensvivvårdsavdelningen slipper jag spärra platser till andra som behöver dem.
Det ger ett grundskydd mot ny influensa som kan komma.
Jag litar på myndigheterna och stöder att alla ska vaccinera sig."

Nu..:
"Hon berättar också om varför hon själv inte vaccinerar sig, om faran att virus hamnar i fel händer och om risken att en stor pandemi drabbar oss igen."

Detta är Annika Linde som citeras eller hörs..
Då var det i en artikel i Aftonbladet under vaccinationshysterin, och nu senast var det när Ulf Elfving intervjuade henne.

Det nedan är från när Annika Linde tillträdde som statsepidemiolog vid Smittskyddsinstitutet under 2005:
"– Mitt viktigaste uppdrag är att få den svenska befolkningen att känna sig så trygg den kan när det gäller smittsamma sjukdomar. Vi ska ha en fortsatt god och kanske ännu bättre övervakning över våra smittsamma sjukdomar. Vi ska så tidigt vi kan larma och agera när vi ser något som verkar hotande.
Samtidigt vill Annika Linde få bort den rådande dramatiken som finns kring smittsamma sjukdomar.
– Ofta får jag frågan från journalister ”hur rädda ska vi vara?” Men det värsta man kan göra är att gå omkring och vara rädd. I stället ska man fråga sig ”vad kan vi göra?”...."

Hycklarkärring av grandiosa mått... Hon erkänner även att det mycket väl kan förekomma "vänskapskorruption" mellan WHO, myndigheter och läkemedelsbolagen!!

När i helvete ska det grävas ordentligt i detta och saneras på riktigt och på allvar i denna soppan?

7 kommentarer:

  1. Varifrån kommer det?
    http://www.biondvax.com/

    I samma stad hittar du också:
    Israel’s Institute of Biological research (IIBR)
    http://www.iibr.gov.il/

    SvaraRadera
  2. Biondvax gör väl inte Gardasil?
    Vad jag kan finna så är det Sanofi Pasteur och Merck Sharp & Dohme som ligger bakom det...
    Din länk visar att Biondvax gör ett influensavaccin.
    Är detta ett försök att kladda ihop Gardasil med Israel?
    Du får allt komma med mer info för att bevisa din tes..

    SvaraRadera
  3. "Kul" att du svarade!
    Det här är ju inte så "kul" som jag vet att du vet!

    http://www.newamericancentury.org/RebuildingAmericasDefenses.pdf

    Alltså PNAC - Project for the New American Century - Cheney, Rumsfeldt, Wolfowitz och ett antal andra sionister skrev i september 2000 - ett år före 911 om ett nytt Pearl Harbour på sidan 51 sen skrev de också om “advanced forms of biological warfare that can ‘target’ specific genotypes may transform biological warfare from the realm of terror to a politically useful tool,” se sidan 61!

    Svenska media tiger - de flesta bloggare tiger - du är en av de få bloggare som har lite hummm...

    Tyvärr hjälper det inte riktigt att ha lite hummm....

    Hur ska vi förstå?
    Det handlar inte om att förstå sanningen! Det handlar om att äga makt att sprida sin "sanning" = lögn. Och de flesta kommer att ta deras lögn för sanning; så fasansfullt är det!

    De flesta fattar inte att vi lever i det tredje världskriget - de som styr talar om det fjärde världskriget - hur kul är det?

    http://en.wikipedia.org/wiki/World_War_III
    World War III (WWIII or Third World War) is a hypothetical conflict that denotes a successor to World War II (1939–1945). The conflict would be on a global scale, with common speculation that it would be likely nuclear and devastating in nature.

    Norman Podhoretz in his World War IV: The Long Struggle Against Islamofascism has suggested that the Cold War can be identified as World War III because it was fought, although by proxy, on a global scale, with the main combatants, the United States and later NATO, and the Soviet Union and Warsaw Pact countries providing political, military and economic support while not engaging in direct combat. Eliot Cohen, the director of strategic studies at the Paul H. Nitze School of Advanced International Studies at Johns Hopkins University, declared in the Wall Street Journal, a little more than a month after the attacks on the twin towers and the Pentagon, that the struggle against terrorism was more than a law-enforcement operation, and would require military conflict beyond the invasion of Afghanistan. Cohen, like Marenches, considered World War III to be history. "A less palatable but more accurate name is World War IV," he wrote. "The Cold War was World War III, which reminds us that not all global conflicts entail the movement of multi-million-man armies, or conventional front lines on a map." [1] In a 2006 interview, US President George W. Bush labeled the ongoing War on Terror as "World War III" also.[2]

    TJA - http://www.biondvax.com/ och
    http://www.iibr.gov.il/
    är en del av detta!
    SKRATTA eller GRÅTA?
    "Våra" media tiger! De flesta lär aldrig få förstå!!!

    SvaraRadera
  4. Vi ska ju inte få förstå:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Shlomo_Sand
    Shlomo Sand (pronounced Zand; Hebrew: שלמה זנד‎) (born 10 September 1946 in Linz, Austria) is professor of history at Tel Aviv University and author of the controversial book The Invention of the Jewish People (Verso Books, 2009).

    BIONDVAX http://www.biondvax.com/ tillhör ju Guds utvalda folk så varför har de inte rätt att döda oss? De tycker det bara är "kul" så varför inte låta dem ha lite "kul"? "Våra" = deras media stödjer ju dem!

    "Våra" media = deras media tiger totalt om vad Shlomo Sand (pronounced Zand; Hebrew: שלמה זנד‎) (born 10 September 1946 in Linz, Austria) is professor of history at Tel Aviv University and author of the controversial book The Invention of the Jewish People (Verso Books, 2009) har tagit reda på! Vi ska ju inte veta! De ska bara ha "kul" med oss.

    SvaraRadera
  5. Israel's Biondvax is developing a flu shot that could last 3-5 years and protect against different strains of flu throughout the world, including the swine flu.
    http://www.youtube.com/watch?v=Ns7omwaF5tE&feature=context&context=C3d4df5fADOEgsToPDskI_s8m-IL3j84ZxS7bDelT3

    SvaraRadera
  6. Fattar inte varför jag skrev om Gardasil i tidigare kommentar, men det berodde nog på att jag höll på på andra ställen med det..
    Så där var du rätt ute iaf, sorry för det..

    Men, att gödsla med kommentarer är ändå inte ok, särskilt inte när du upprepar dig hela tiden.
    Tyvärr måste jag väl sätta på "filterfunktionen" igen.
    Om du ändå kunde finna ditt eget forum och skriva på istället för att förstöra för andra.
    Det är otroligt kontraproduktivt, men det är kanske det som är meningen?

    SvaraRadera
  7. Ett viktigt och infekterat ämne, bokstavligt talat. Värt att notera detta, att just vid kontroversiell information som går emot etablissemangets linje, så dyker det alltid upp debattörer som "begraver frågan" med massa ovidkommande pladder.

    Slump och tillfälligheter? Skulle inte tro det. Jag har själv råkat ut för detta otaliga gånger. Nu är min webbsida inte så aktiv längre och då försvinner bums alla "kverulanter". Skriver man åter något kontroversiellt; vips är de där igen och ältar massa smörja. Jag menar att detta är satt i system: Det finns ett garde av bloggare vars enda uppgift är att sätta munkavle på sanningen!

    Åter till det egentliga ämnet: Jag tror att vi är mycket nära en ordentlig och omfattande granskning av vaccinationsindustrins härjningar. Frågan drivs av föräldrarna till de barn som drabbats av bl.a. narkolepsi, förlamningar etc. Den kritiska granskningen kommer inte upphöra i första taget.

    SvaraRadera