2008-02-01

Bloggtips

Jag följer Mikael Wäliwaaras goda exempel, och rekommenderar bloggar som är viktiga för alla att veta om och framförallt då naturligtvis även läsa..:)
Min första rekommendation är Lars Östermans blogg.
Han skriver mycket om Ron Paul i nuläget, men har även mycket intressant att säga om bl.a. ekonomi och pengar.

Det senaste inlägget handlar om en intervju han gjort, men där resultatet inte blev riktigt som han trodde:
"Många undrar varför jag använder dyrbar tid till att skriva på bloggen och publicera nyheter och omständigheter runt presidentvalet i USA. Nyligen blev jag uppringd av en journalist på Helsingin Sanomat som ville fråga ut mig om orsakerna till min aktivism. Ville Similä, en journalist på kanske 25-26 år tyckte det var märkligt att jag engagerar mig - eftersom jag ju ändå inte får rösta på Ron Paul.Vår diskussion ledde till ett två timmars möte, kalla det intervju och fotografering - och slutligen en artikel på Helsingin Sanomats veckobilaga NYT. När jag ögnar igenom det Similä skrivit kan jag konstatera att han lämnat bort det mesta av det jag sagt honom. Han har lämnat bort en stor del av de verkliga orsakerna till att jag valt att blogga om politiken och valet i USA...."

Läs resten av inlägget på hans blogg, där han verkligen ger svar på tal...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar