2010-11-15

Hologramidol..

Ska man skratta eller lipa....
Vanliga människor som verkar se en animerad figur som en idol.



Visst, många av de så kallade artisterna som finns idag är väl inte så olik denna figur i "äkthet" sas, men de är väl (förhoppningsvis) gjorda av kött, ben och blod och inte enbart ettor och nollor..
Ja, det är många av dom som är riktiga nollor, men det var inte riktigt så jag menade :)

Sen, om den offentliga tekniken är så här avancerad och kommit så långt, hur ser det då ut med den som tillhör de olika krigsmakterna med nästan helt obegränsade budgetar? Vad för sattyg kan inte de hitta på med olika hologram?

2 kommentarer:

  1. Roligt att se att du är tillbaka. Det har blivit konstigt när man gått in på din sida. Vet du om det?

    Ja det här med hologram, det är nog mer än en test. För jag tror de använt sig av det länge. Det är en form av manipulation i mind-controll programmen.
    Ibland undrar jag om det är mina egna tankar eller är jag styrd.

    När man läser den lilla boken
    "Richard Sauder Briefing, som tar upp massor av mind-control så studsar man till.

    Tanken man får är hur man ska hålla sig i balans. Eller ovanför alla spel. Det är inte det lättaste. Tyckte det var så mycket lättare när man kontemplerade förr.

    Det är som om man lever i en värld där man inte längre vet vad som är sant eller inte, vad är äkta eller inte? Så länge man tittar så är man i de lägre världarna. Men det är tusan så tufft idag att hålla sig ovanför dem.

    SvaraRadera
  2. Monica: Tack. Mycket med jobb och fritid för tillfället, ska bättra mig :). Påå vilket vis har det blivit konstigt? Inte märkt ngt själv..
    Visst kan de använt sig av det länge.Exempelvis finns det de som pratar om att planen som flög in i WTC-tornen var hologramprojicerade plan som egentligen var missiler.. En av många teorier som sagt, och bäringen är jag mkt osäker på. Filmen "September Clues" tar upp detta en del, samt det faktum att olika vinklar ger olika inflygningsvinklar, mm..
    Se även hur man kan göra filmer idag, där det är omöjligt att se om det äe äkta eller ej. Trickfilmning är lite annat nu än för 15-20 år sedan om man säger så..

    SvaraRadera