2011-06-01

Sexleksaker för 4-åriga barn!

Jag hoppas att detta är ett dåligt skämt som jag "gått på", för är det inte det så är det verkligen käpprätt åt helvete fel!

I bl.a. Basel-Stadt, Schweiz, så skall tydligen barn få lära sig detta med sex från fyra års ålder.
Som vice rektorn säger (översatt via google så det blir som det blir, kan inte tyska):
"I praktiken kan detta se ut så här: Barnen masserar varandra - eller rör vid varandra med varm sand väskor(??). Det är tyst musik. "Det är viktigt att de lär sig att säga nej om de inte vill bli berörd på ett ställe." Schneider anser att "barn bör uppmuntras att utveckla sina sexuella njutning och upplevelse."

Bild på det påstådda innehållet i den "Sex Box" som ingår i undervisningsmaterialet:


Som sagt, hoppas det är ett smaklöst skämt, men eftersom fler har uppmärksammat detta så verkar det tyvärr vara sant..
Här har abovetopsecret.com skrivit om det.
Det diskuteras även på ett forum på sajten goodlikeproductions.com
The Guardian har info gällande Holland som verkar ha något liknande(?).

Det finns en grupp "människor" som jag ser som de enda som kan ha något positivt att säga om detta, och det är pedofilerna.
Nu kan de till exempel se fram emot att kunna hjälpa barn med "läxorna".
Vilken dröm för dem att kunna ta kontakt med riktigt små barn, fyra-sju år exempelvis, som redan fått sig tillsagt att det är naturligt, skönt, avkopplande osv osv med sex, för då slipper de väldigt mycket jobb för att lura dem dit de vill.. Staten gör det jobbet åt dem!

Sjukt. Jag blir faktiskt illamående av detta.
Hur kan de som kommer på detta anses friska, och hur i helvete kan det ens ha kommit så långt som det gjort?
Är de pedofiler allihop, eller enbart extremt inkompetenta??

(Tipstack DH)

4 kommentarer:

  1. Oj Oj Oj
    Detta är vad Huxley siade om i "Du sköna nya värld", från 1932(Läs!)
    Snart har vi dröm-hypnos och soma...

    SvaraRadera
  2. Gäller detta muslimska barn också?

    SvaraRadera
  3. Anonym, det vet jag inte. Stod inte vad jag kunde läsa iaf..

    SvaraRadera
  4. Om du tänker "anonym" som i att du inte behöver berätta vem du är för dem så lär det inte funka, i och med att de behöver din adress. Om du menar att de inte har sin logga tryckt över hela paketet så tror jag att det gäller de flesta sidor.

    SvaraRadera