2011-05-23

Bloggtips: Ett Nytt Penningsystem

Alldeles för sällan så tipsar jag om andra bra bloggar, ska bättra mig på den fronten :).

Tänkte pusha för "Lincoln" och hans blogg Ett Nytt Penningsystem.
Han har tidigare varit aktiv på t.ex. Aftonbladet och deras bloggtjänst, där jag först uppmärksammade honom för något år sedan.
Tyvärr försvann han därifrån, vilket troligen var bara bra med tanke på den censur han utsattes för där..

Är du intresserad av att få reda på mer om hur bankerna gör pengar av ingenting och hur de skyddas av flata politiker och medlöpande media (å en hel del till) så hälsa på Lincoln :)

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Hmm, får banne mig lära mig att klicka rätt..:(

    SvaraRadera
  3. Interesting post, I had a difficult time trying to to translate the info, but at the end I could.

    SvaraRadera