2008-05-08

LCHF - Nio första dagarna....

Ja, imorse var det dags att i födelseskruden bestiga vågen igen för att se vad den första tiden gav för resultat.
Den våg som jag första gången använde vid invägningen, men som efter det protesterade genom att göra slut på batteriena. Nåja, två nya, finfina batterier har satts in, så nu funkar det bara bra igen.
Invägningsvikten på kvällen 29/4 var 121 kg.
Idag på morgonen är jag nu nere på 114,7 kg !!!!!
Minus 6,3 kilo, helt underbart ta mig fan.... Nästan lika mycket som två nyfödda bebisar har rasat av mig. .:)

Jag har inte "fuskat" genom att röra mig mer, utan jag är lika stillastående som förut..:)
Det kan ändras, eftersom det lutar åt att jag flyttar i de närmaste dagarna.
Då blir det ett jäkla kånkande, bärande och springande. Usch...:)

2 kommentarer:

  1. Hmm… Jag tror du har köpt fel batterier, köpte du dem på Rusta, Kjell & company eller något liknande ställe? Kolla in duracell. ;)

    Fantastiskt… Glädjer mig…
    Trevlig helg...

    Med vänlig hälsning/Jumalauta…

    SvaraRadera
  2. Hehe, värre ändå, Biltema :)
    Kanske är 'glädjebatterier', men chansar på att de är ok...
    Tackar, känns mkt bra.

    SvaraRadera