2008-05-19

LCHF - Sjätte rapporteringen

Hmmm... Tycks ha stannat till nu vid jämna 112 kg, med 9 tappade kilon. Tror dock att flytten som pågått i snart en vecka(!) omvandlat fetma till något som jag hört ryktesvägen kallas för muskler..:)
De ska ju tydligen väga mer än fettet också.
Jag märker av att kroppsdelar blivit mindre (en av hakorna är borta t.ex.) och att kläder jag lagt bort med argumentet "jävla tvättmedel som krymper tvätten!" nu faktiskt börjar passa igen!

Så det är inte med jätteledsen min jag ser vågen landa på samma siffror flera dagar i sträck.
Tror inte det är ren inbillning, men det får den berömda framtiden visa.
Det är mycket skräp man samlat på sig i sju rum, kök, källare, vind, uthus å trädgård. Många vändor till tippen har det blivit..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar